Blåvittbloggen!

En blogg om BLÅVITT! Instagram: Blåvittbloggen , twitter: Ninaifk

Någon har hackat min andra blogg!!!

Ninis Life <3 Permalink0

Inlägget : Jonis och Ninis är förkylda

Syns inte på http://girlonthewaay.se/

 


Idag har jag varit hemma från jobbet pga jätteförkyldning. Kände mig trött, hängig och snuvig på jobbet igår så jag fick åka hem några minuter tidigare för att kurera mig, som jag har gjort idag.
Saker jag brukar göra när jag är sjuk!
- Göra det mysigt omkring sig och kolla på film.
- Vila
- Dricka mkt vatten och ta någon alvedon
- Äta lite gottis
- Kolla på youtube

- Blogga !
Säsongens bästa BLÅVITT -http://ninislife.blogg.se/

Då glömmer man huvudvärken, febern osv när man gör det mysigt omkring sig och tar det lungt.
Även Jonis e sjuk, stackarn <3
Men vi kämpar på. Ska vara hemma imon oxå o kurera mig.
Hoppas jag kan jobba på fredag allafall för jag gillar det nya stället.
Trivs bra där :)

Hoppas alla har haft en bra dag!
Ha de gött så hörs vi!
Puss och kram !

Till top