Blåvittbloggen!

En blogg om BLÅVITT! Instagram: Blåvittbloggen , twitter: Ninaifk

Awaydays 2017!

Awaydays!, IFK GBG <3, Ninis Life <3 Permalink0
 
Fick Sören Rieks tröja av Jonis igår, denna tröjan kommer vara min bortamatchtröja 2017. Såå taggad för en ny säsong just nu. Kan man inte hoppa över den mörka vintern! :D Får la stå ut tills as börjar. Som tur var kommer svenska cupen igång i februari. 
 
Planerade bortamatcher :
Ellös , Malmö, Halmstad , "Röva" och kanske Bajen/Djurgården och några till i sv.cupen.
När man ska åka iväg på bortamatchen måste man planera o förbredda pga jobb osv.
 
Eftersom jag har jobb t.om 31 januari 2017 så vet jag inte hur nästa år kommer att jobba/plugga med.
Skulle vilja Lära mig mer om Foto, redigering av bekanta o läsa massor på nätet (deltid, dom kan ge mig utmaningar jag kan göra som "läxor" ) som man kan användas till att göra fina canvas tavlor m.m 
provjobba 50-60% typ i en liten butik för att få en liten inkomst, resten av tiden till bloggen med interjuver och annat skoj.
Nu babblar jag bara haha men jag funderar mkt över vad jag ska göra i framtiden.
 
Mot succeåret 2017!
Forza Blåvitt ale ale 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top