Blåvittbloggen!

En blogg om BLÅVITT! Instagram: Blåvittbloggen , twitter: Ninaifk

Att bara vara praktikant: trött på att bli utnyttjad.

Ninis Life <3, egenanställd <3 Permalink0
Det är så svårt att få ett jobb, (man söker och söker, blir så många nej som svar ) efter alla praktikplatser jag haft har dom sagt att det fanns en chans för anställning, men har inte fått någon. Har svårt att lita på folk. Man kommer ingenstans hur mycket man än praktikserar, jag tycker inte om att praktisera för att jag har blivit utnyttjad. Att gå igenom det var så jobbigt, mådde så dårligt av att inte få ett jobb så fick jag  ångest. Kändes som ingen ville anställa mig, bara vara praktikant/ gratis arbetskraft. Just nu är jag arbetssökande men har inte förväntningar längre om att få ett jobb/praktik. har ingen lust att bli utnyttjad ännu en gång.
Har bara haft 1 anställning efter praktik och det är Brunstorpsvägens Fsk <3 
Satsar på min dröm istället!!!
#startaegetföretag #mindröm 
Så nu ska jag på riktigt starta ett eget företag som jag har drömt om länge, det friheten, att vara sin egen chef.
All info hur man gör finns på nätet och en mail bort :) ska fan inte ge upp min dröm! 
Om Therese Lindgren, Wilma och Emil med flera kan göra det, så kan jag!!! 
iframe width="640" heigh<t="360" src="https://www.youtube.com/embed/2KKQLYY2OPc" frameborder=
 
 
 
Hoppas alla får en bra dag! Ha de bäst! 
 
 
 
 
 
Till top