Blåvittbloggen!

En blogg om BLÅVITT! Instagram: Blåvittbloggen , twitter: Ninaifk

Våren 2018 the best ( + min ohälsa)

IFK GBG <3, Ninis Life <3 Permalink0
 
Vårsäsongen tog slut för någon vecka sen, har haft ett liten paus från Blåvitt/fotbollen efter den intensiva våren. Har knappt orkat kollat övrig fotboll för har varit så trött och ofokuserad. Kanske är från när jag blev utmattad pga stress m.m på arbetsprövning i vintras.  Men kan berätta mer om min utmattning i ett annat inlägg, kommentera gärna under inlägget! :) 
Bara för man är besviken, betyder det inte att man bryr sig om våran älskade klubb <3 
 
MV: Dahlberg: Talang, även om det gick lite upp och ner så räddade han våran ekonomi, vilket vi tackar för <3 
Kämpa på i Watford :)  Tror att Dahlin kommer få stå efter vm. 
Försvar: Starfelt och Calisir
Mittfältare: En spelare som glänst mest enligt mig : Mix Diskerud :) bra fötter, brötgubbe och krigare :D 
Anfallare: Tobbe
What happen ?! :  Affane : tänk inte så mkt på det du vill och kan, relax så släpper det :) 
Bästa insatsen i vår: Malmö borta: När man mådde som bäst som Blåvittsupporter :) 
 
Snart är semestern slut för spelarna, träningen startar upp tors 7 juni. 
Själv har jag semester v.25-26 , det behövs just nu för att hämta nya krafter, energi och bara vara :) Ska njuta av att vara lite ledig :) Ska åka till Norrland till släkten.
 
Hoppas alla får en fantastisk sommar!
Hemmamatch efter uppehållet: Sön 8 Juli Kalmar, 15.00
Ses på Kommandobryggan!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top