Blåvittbloggen!

En blogg om BLÅVITT! Instagram: Blåvittbloggen , twitter: Ninaifk

10 saker ni kanske inte visste om mig, del 1!

IFK GBG <3, Ninis Life <3 Permalink0
 
° Gick i bowling när jag var ca 14 år (2004) tills jag började gymnasiet (2007). Var med på ett bowlingläder en sommar i 4 dagar, det var så roligt :) Vi spelade matcher och jag hade ett eget klot som var så cool :). Saknar den tiden ibland.
 
° Gillar att resa! 
 
° Bara jag i min familjen som är fotbollstokig och håller på Blåvitt, resten av familjen är så ointresserad man kan vara haha.
 
° Startade min första blogg 2010, skulle bara prova ett tag det verkade kul, fastnade nu har jag snart bloggat i 7 år. Sjukt!
 
° Gottegris #1, älskar godis och chips, svag för saltlakrits.
 
° Dröm: att jobba med Blåvittbloggen på heltid i framtiden. Kämpar för att nå dit varje dag! 
 
° Gillar fotografera och redigera bilder.
 
° Favoritmat (just nu): TACOS! 
 
° Brukar kolla på dokumentärer om saker som hänt, t.ex andra världskriget så intressant.
 
° Sminkar mig aldirg, gillar vara naturlig.
 
Nu vet ni några nya saker om mig, hoppas ni gillar det. Kommentera om ni vill veta mer om mig.
ha de gött så hörs vi! 
Blåvitt <3 
 
Till top